Goldaş yeni sezon ürünlerini çektiği reklam filmi ile bayanların beğenisine sundu. Reklam filminde aşkın ve asaletin rengi olan kırmızıyı ön plana çıkartan Goldaş Pırlanta reklam çalışması için Moda Editörü Melis Ağazat’ı tercih etmiş. Ağazat’ın marjinal yaklaşımı ile ortaya çıkan reklam filmi oldukça hoş detaylar içeriyor.
Manken seçiminde özellikle İspanyol bir mankenle çalışmasının nedenini “ Meksikalı bayanlar kadınlarımızın ten rengini yansıtmanın yanı sıra gözlerinde Aşk’ı belirgin bir şekilde yansıtabiliyorlar. Goldaş’ın yeni koleksiyonu için özellikle AŞK’ı ön plana çıkarmak istedik ve reklam filminin izlenilmesinden sonra aldığımız tepkiler başarıya ulaştığımızın göstergesi.” Diyerek haklı başarısını kutladı.
Reklam filminde yansıttığı kareler ile Goldaş’ın geleneksel motifleri modernlik ile harmanladığını, koleksiyonların her yaştan bayanın ilgisini çektiğini, isteyen bayanların etnik koleksiyonları seçebileceği gibi sportif modelleri de seçebileceğini, böylelikle ürün yelpazesinin genişliğini ve her an her yerde kullanılabilecek koleksiyonlar ürettiklerini vurgulamaktalar.
Goldaş’ın reklam filminden sonra satışlarında belli bir artma ve koleksiyonlara gösterilen ilgide artma olduğu gözlenmiş ve bundan sonra reklam filmlerine daha çok yer verileceği belirtiliyor.
Manken seçiminde özellikle İspanyol bir mankenle çalışmasının nedenini “ Meksikalı bayanlar kadınlarımızın ten rengini yansıtmanın yanı sıra gözlerinde Aşk’ı belirgin bir şekilde yansıtabiliyorlar. Goldaş’ın yeni koleksiyonu için özellikle AŞK’ı ön plana çıkarmak istedik ve reklam filminin izlenilmesinden sonra aldığımız tepkiler başarıya ulaştığımızın göstergesi.” Diyerek haklı başarısını kutladı.
Reklam filminde yansıttığı kareler ile Goldaş’ın geleneksel motifleri modernlik ile harmanladığını, koleksiyonların her yaştan bayanın ilgisini çektiğini, isteyen bayanların etnik koleksiyonları seçebileceği gibi sportif modelleri de seçebileceğini, böylelikle ürün yelpazesinin genişliğini ve her an her yerde kullanılabilecek koleksiyonlar ürettiklerini vurgulamaktalar.
Goldaş’ın reklam filminden sonra satışlarında belli bir artma ve koleksiyonlara gösterilen ilgide artma olduğu gözlenmiş ve bundan sonra reklam filmlerine daha çok yer verileceği belirtiliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder